ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


My market: Προσαρμοστικότητα και Καινοτομία το κλειδί για την επόμενη ημέρα          

My market: Προσαρμοστικότητα και Καινοτομία το κλειδί για την επόμενη ημέρα          



Η τοποθέτηση της αλυσίδας για την «επόμενη μέρα» του Covid-19, στο Forbes
Μπορεί η κρίση του COVID-19 να είναι πρωτόγνωρη και να εμφανίζει χαρακτηριστικά που δεν έχουμε αντιμετωπίσει ποτέ στο παρελθόν, ωστόσο δεν είναι ούτε η πρώτη και, πιθανότατα, ούτε η τελευταία πανδημία που αντιμετωπίζει ο πλανήτης. Αυτό που η ιστορία αποδεικνύει, είναι ότι εκείνοι που αντιμετώπισαν αποτελεσματικότερα σε κάθε «βίαιη μεταβολή» στην καθημερινότητά τους ήταν εκείνοι που επέδειξαν άμεση προσαρμοστικότητα στις νέες συνθήκες. Αυτό αποτελεί το «κλειδί» για την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση και της σημερινής κρίσης.
Οι άνθρωποί μας
Στην πρώτη περίοδο της κρίσης, η ομάδας μας ανταποκρίθηκε επάξια και άμεσα. Η συνεργασία και η επένδυση στους ανθρώπους μας που κλήθηκαν να παράξουν κρίσιμο και δύσκολο έργο εν μέσω των συνεπειών μιας δραστικής μεταβολής στη ζωή όλων μας είναι καθοριστικής σημασίας. Κατά τη διάρκεια του lockdown, περισσότεροι από 10.000 εργαζόμενοι της METRO στα καταστήματα My market, τα Cash & Carry και τα κέντρα διανομής μας εργάστηκαν με σθένος και αυταπάρνηση, εν μέσω, μάλιστα, της αγωνίας τους για την υγεία τους και για την υγεία των οικογενειών τους. Και ανταποκρίθηκαν με επιτυχία στην εκτίναξη της ζήτησης, ειδικά κατά τις πρώτες εβδομάδες.
Σύμμαχός μας η τεχνολογία
Οι συνθήκες της κρίσης επέβαλαν ή, καλύτερα, επέσπευσαν ορισμένες εξελίξεις. Η πανδημία επιτάχυνε την ψηφιοποίηση του κόσμου σε όλα τα επίπεδα και ακόμα περισσότερο στο λιανεμπόριο. Άλλαξαν ριζικά οι αγοραστικές συνήθειες, με τους πελάτες να προτιμούν τις διαδικτυακές αγορές σημαντικά περισσότερο από ό, τι στο παρελθόν. Άλλωστε, σε όλη την ιστορία, οι άνθρωποι αναζητούσαν εργαλεία για να απλοποιήσουν τη ζωή τους και να εξοικονομήσουν χρόνο. Το e-grocery είναι ένα από αυτά τα εργαλεία. Κατά συνέπεια, κληθήκαμε να προσαρμοστούμε ταχέως στις νέες νόρμες, συνδέοντας τα διαδικτυακά και τα κανάλια λιανικής πώλησης, ενισχύοντας το λεγόμενο omnichannel. Αυτό περιλαμβάνει τη μεταφορά πωλήσεων, προϋπολογισμού μάρκετινγκ και επενδύσεων στα διαδικτυακά μας κανάλια (eshop, My market και mobile εφαρμογές), ώστε να μπορούμε να υποστηρίζουμε σταθερά την αύξηση των e-παραγγελιών. Η μετά COVID-19 εποχή αναγκάζει το λιανεμπόριο να δώσει μεγαλύτερη έμφαση στην εμπειρία αυτή.
Καινοτομία για την επόμενη μέρα.
Οσο αποκαθίσταται μια «νέα κανονικότητα» στην καθημερινότητά μας, οι καταναλωτές θα συνεχίσουν να επισκέπτονται στα προϊόντα ακριβώς σαν να βρισκόταν σε ένα φυσικό κατάστημα, να δημιουργήσει το καλάθι του και να ολοκληρώσει αργότερα την αγορά από το κινητό του. Την ίδια ώρα, επιχειρούμε τη σύγκλιση της «physical» με την «digital» εμπειρία αξιοποιώντας την τεχνολογία στο μεγαλύτερο εύρος των καταστημάτων μας, με την παρουσία διαδραστικών -και μη− οθονών στα τμήματα, που προβάλλουν θέματα και συμβουλές για ευζωία και ισορροπημένη διατροφή, ενημερωτικών οθονών στους χώρους των νωπών (κρέατα, πουλερικά), ακόμα και οθονών σε προβολές προϊόντων με δυναμικό ενημερωτικό περιεχόμενο, καταργώντας τη στατική, παραδοσιακή χάρτινη σήμανση. Επιπλέον, αξιοποιούμε με ευρηματικό τρόπο τις ζυγιστικές μηχανές σε όλα τα «περίπτερα» των καταστημάτων, παράγοντας σχετικό περιεχόμενο, ώστε οι πελάτες να ενημερώνονται άμεσα και αποτελεσματικά για τα προϊόντα και προσφορές κατά τη διάρκεια του ζυγίσματος.
Τα επόμενα βήματα
Διατηρώντας στο επίκεντρο των προσπαθειών μας τον πελάτη μας, αξιοποιήσαμε την περίοδο της κρίσης της πανδημίας και σχεδιάσαμε για το ηλεκτρονικό μας κατάστημα με σκοπό να υλοποιήσουμε στο προσεχές χρονικό διάστημα:
-Εμπλουτισμό του e-κωδικολογίου με προϊόντα τοπικού χαρακτήρα, ώστε να είμαστε ελκυστικοί σε πανελλαδικό επίπεδο, και προσθήκη ειδών που δεν αποτελούν την «κλασική» γκάμα σούπερ-μάρκετ, δημιουργώντας ένα εναλλακτικό e-grocery marketplace.
-Βελτιστοποίηση όχι μόνο της διανομής στο σπίτι, αλλά και της υπηρεσίας παραλαβής από κατάστημα.
-Νέες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, όπως, για παράδειγμα, η δυνατότητα πληρωμής λογαριασμών τρίτων και μέσω του eshop.
-Ενίσχυση της αγοραστικής εμπειρίας προωθώντας προσωποποιημένες προσφορές και οφέλη για όλους τους τύπους πελατών μας, ανάλογα με τις προτιμήσεις τους.
Συνοψίζοντας, είναι μάλλον προφανές ότι οι προκλήσεις της επόμενης μέρας ήταν ορατές και προ της πανδημίας του COVID-19. Τώρα η αντιμετώπισή τους κατέστη επιτακτική ανάγκη για όλους μας - και για την επιχειρηματικότητα. Με προσαρμοστικότητα και επιμονή στην πελατοκεντρική μας προσέγγιση, οι ευκαιρίες αυτής της περιόδου θα μας οδηγήσουν στην επόμενη ημέρα.




Αποστολή με E-mail Εκτύπωση







Πρόσφατα
[06:00]  Πανηγυρισμοί και σκιές…
[χθες 21:02]  Συνάντηση Κώστα Λύρου και...
[χθες 20:35]  Κορονοϊός: Ενα κρούσμα στην Αχαϊα...
[χθες 19:33]  Πάτρα: Υποχρεωτικές πάλι οι μάσκες...
[χθες 19:30]  Ματαιώθηκε η 19η Αγροτική Έκθεση...
[χθες 19:26]  Κορωνοϊός: 204 νέα κρούσματα - 5...
[χθες 14:46]  Χαλανδρίτσα: Ματαιώνεται η 19η...
[χθες 14:40]  Αχαΐα: Θα αντικαταστήσει τα...








Πελοπόννησος
 
 





Τελευταία [07:39:09]